אדם לאדם - אדם אדם לאדם - אדם
חיפושדלג על חיפוש
    חדשנות וטכנולוגיה במרכז הרפואי לגליל
    תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

    הזכות להיות מטופל

    • לקבל טיפול רפואי מקצועי, איכותי, אדיב, תוך כדי שמירה על כבודך ופרטיותך.
    • כל עובד חייב לשאת תג זיהוי כדי שתוכל לדעת את שמו, תפקידו ומקצועו של המטפל בך.
    • לקבל הסבר על מחלתך ועל הטיפול המוצע לך, כולל התועלת הצפויה או הסיכונים האפשריים שעלולים להיווצר כתוצאה מהטיפול. כמו כן, הינך זכאי/ת לקבל מידע על טיפול חליפי או להשיג מיוזמתך דעה מקצועית נוספת ולזכות בשיתוף פעולה מצד הצוות הרפואי במרכז הרפואי לגליל.
    • לא לקבל טיפול אלא אם נתת את הסכמתך המוקדמת לכך, וזאת לאחר קבלת כל המידע הרפואי על הטיפול הדרוש.
    • לצלם כל מידע רפואי מהרשומה הרפואית שלך המתעדת את הטיפול רק באמצעות מחלקת רשומות רפואיות במרכז הרפואי לגליל.
    • למנות בכתב נציג מטעמך שיהיה מוסמך להסכים או לסרב במקומך לקבלת טיפול רפואי, בהתאם לתנאים שתקבע.
    • לקבל מידע רפואי.
    • המידע הרפואי אודותיך יישמר בסודיות.
    • במצב חירום רפואי או בנסיבות בהן המטופל אינו מסוגל לקבל החלטה, רשאי המוסד הרפואי לתת טיפול רפואי דחוף גם ללא הסכמה מצד המטופל.
    • ניתן לפנות לאחראי על זכויות המטופל לצורך קבלת ייעוץ וסיוע:


      עו"ד באדרה חורי חוריה, ממונה על זכויות המטופלים

      לבירורים נוספים ולקבלת פירוט מלא של כל זכויותיך אנא פנה:
      ליחידה לבטיחות המטופל במרכז הרפואי לגליל בטלפונים: 
      04-9107293 / 04-9107368.
    עבור לתוכן העמוד