תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
הזכות להיות מטופל
-
לקבל טיפול רפואי מקצועי, איכותי, אדיב, תוך כדי שמירה על כבודך ופרטיותך.
-
כל עובד חייב לשאת תג זיהוי כדי שתוכל לדעת את שמו, תפקידו ומקצועו של המטפל בך.
-
לקבל הסבר על מחלתך ועל הטיפול המוצע לך, כולל התועלת הצפויה או הסיכונים האפשריים שעלולים להיווצר כתוצאה מהטיפול. כמו כן, הינך זכאי/ת לקבל מידע על טיפול חליפי או להשיג מיוזמתך דעה מקצועית נוספת ולזכות בשיתוף פעולה מצד הצוות הרפואי במרכז הרפואי לגליל.
-
לא לקבל טיפול אלא אם נתת את הסכמתך המוקדמת לכך, וזאת לאחר קבלת כל המידע הרפואי על הטיפול הדרוש.
-
לצלם כל מידע רפואי מהרשומה הרפואית שלך המתעדת את הטיפול רק באמצעות מחלקת רשומות רפואיות במרכז הרפואי לגליל.
-
למנות בכתב נציג מטעמך שיהיה מוסמך להסכים או לסרב במקומך לקבלת טיפול רפואי, בהתאם לתנאים שתקבע.
-
לקבל מידע רפואי.
-
המידע הרפואי אודותיך יישמר בסודיות.
-
במצב חירום רפואי או בנסיבות בהן המטופל אינו מסוגל לקבל החלטה, רשאי המוסד הרפואי לתת טיפול רפואי דחוף גם ללא הסכמה מצד המטופל.
-
ניתן לפנות לאחראי על זכויות המטופל לצורך קבלת ייעוץ וסיוע:
עו"ד באדרה חורי חוריה, ממונה על זכויות המטופלים
לבירורים נוספים ולקבלת פירוט מלא של כל זכויותיך אנא פנה:
ליחידה לבטיחות המטופל במרכז הרפואי לגליל בטלפונים: 04-9107293 / 04-9107368.